Årsmöte 2017 på Culver Hotell!

Crystal dining room at Culver Hotel.

SWEA Los Angeles kommer att inta Culver Hotels vackra Crystal Dining Room i downtown Culver City (läs mer om hotellets historia här). Vi ser fram emot en extra speciell kväll med er alla med lyxig mat, goda skratt och såklart – en genomgång av det gångna året. Vi alla i SWEA Los Angeles styrelse ser framemot att träffa er alla!

Datum och tid: 7 februari, klockan 18.00

Program: Vi drar igång festligheterna med mingel. Därefter avnjuter vi en trerättersmiddag med ett glas rött eller vitt vin till maten och kaffe till desserten. Middagen följs av mötet där vi går igenom året som varit, SWEA-kassans status och hur julmarknaden gick. Dela åsikter, både positiva och negativa och framför dina idéer, kom bara ihåg att av tidsmässiga skäl följer vi en strikt mötes- och dagordning så håll kommentarer korta och koncisa. Vi avslutar kvällen med lotteridragning.

Vem får komma? Alla SWEA Los Angeles medlemmar som aktiverat medlemskapet för 2017. Notera att din medlemsavgift för 2017 måste vara betald innan du kan anmäla dig till årsmötet!
Klicka här för att förnya ditt medlemskap >>

Plats: 9400 Culver Blvd, Culver City, CA 90232 The Culver Hotel ligger i downtown Culver City.

Se karta >>

Parkering/samåkning: Hotellet har valet och parkeringshus i närheten. Kontakta oss via rsvpsweala@gmail.com för information om samåkning.

Pris: $55 fram till 3 Februari, $65 därefter. Skicka check till Christina Sterling, 4903 Woodley Ave, Encino CA 91436-1408 och samtidigt anmäl dig till rsvpsweala@gmail.com eller betala med kreditkort nedan och bli automatiskt anmäld.

[vfb id=70]